Home » , » दशरथ शाही ठकुरीका ५ गजलहरू ( २०७१ श्रावण ०५)

दशरथ शाही ठकुरीका ५ गजलहरू ( २०७१ श्रावण ०५)

NepaliTalim | 12:17:00 PM | 0 comments
दशरथ शाही ठकुरी 
१.गजल 
अतितका ज्वाला बालेर परपर जाने भये।।
नजरयेता नडुलाउ झुठो कसम खाने भये।।

दमौडामा हात जोडी बाचा कसम भुलेछौ नि,
प्रगती त पक्कै थियो देबि देउता माने भये।

 मैले भन्दा तिमी पहिले प्रस्ताव गरेकी हौ,
स्विकार्दैनथे माया म येस्तो पनि लाउने भये।।

आँखा अघि तिमी उसको अङ्गालोमा देखिसके,
मायाको नाटक किन पराई सङ्ग धाउने भये।।

सदाबहार खुसी हुनु बर्बाद त मै भैसके,
 यो दशरथभन्दा धेरै माया उता पाउने भये।।
दशरथ शाही ठकुरी
कालिकोट नेपाल
हाल:-दोहा कतार

२.गजल
सजायेर सपनाले भिखारी बनाउछौ कि।।
आसुको खोली बगाई दुखारी बनाउछौ कि।।

आजकालू त्यो ओठमा किन गाउने
आफ्नो घर भडाउनेसिकारी बनाउछौ कि।

नखादैविषको प्याला ढलाई लटरम्म
समाजको कालो दाग महामरी बनाउछौ कि।।

हाम्रो माया देखेर संसार सारा गिज्याउने
अन्तिममा झुठो माया को भकारी बनाउछौ कि।।

चोखो त येसमै सिमित तिमी म बिच भयेको
जसलेनि थुकिहिन्ने सरकारी बनाउछौ कि।।
दशरथ शाही ठकुरी
कालिकोट नेपाल
हाल:-दोहा कतार

३.गजल
बसन्तको फुल सरि फुलि बस्नु कान्छी
 ममरेरस्वर्गजान्छु भुली बस्नु कान्छी

 येति सुन्दरसंसार हेर्न भगवानले सकेन छ
पराईका मिठा बातमा झुली बस्नु कान्छि

दिन रात भनेन भोक प्यास कैले मानेन
मेरा मनका चाहा सबै पोलि बस्नु कान्छी

येस्तो उस्तो सारै पाखे खाते अनि भाते भन्नु
मन मुटुका सारा पिडा खोली बस्नु कान्छि
दशरथ शाही ठकुरी
कालिकोट नेपाल
हाल:-दोहा कतार

४.गजल
म मरि सङख बज्दा ताल मिलाई नाच्नु तिमी ।।
खरानी भइ माटो बन्छु हजार जुनि बाच्नु तिमि।।

जब जलेर चितामा मेरो लासदनदनी पोलिन्छ
 मिलि संगै सरेको फुल तेतिकैमा भाच्नु तिमी

 मरेर म निर्जिब बने तिम्रो माया फुलिरहोस
आखिमा तोडयेउ संसार उस्कै लागि साच्नु तिमी

अन्तिम इच्चा प्रभुउनी सधै खुसी हुनु
मेरो उसको माया सधै राम्रो सङ दाज्नु तिमि।
दशरथ शाही ठकुरी
कालिकोट नेपाल
हाल:-दोहा कतार

५.गजल
मायालु को जन्मभुमी कतार भएपछी
 धन कमाउनहजुरलाई हतार भएपछि।

 बेदनालाइ समालेर चित्त बुझाको छु
 कलम र मसिको मात्र घरबार भएपछी।

यो जिन्दगी आफैलाइ समाल्न गाह्रोछ
चोखो प्रीत गला रेट्ने तरबार भएपछी।

म निर्दोषछु भन्दा पानी किन मान्थ्यो र
मेरो लागि उस्वयम् अक्तीयार भएपछि

 मन को बह बेक्त गर्न मन मन लागि हाल्छ
 यो दशरथ अपरिचित गजलकार भएपछि।
दशरथ शाही ठकुरी
कालिकोट नेपाल
हाल:-दोहा कतार
Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger