Home » » सिर्जनाका लहरहरु :- Episode 87 -Download

सिर्जनाका लहरहरु :- Episode 87 -Download

NepaliTalim | 11:13:00 AM | 0 comments
सिर्जनाका लहरहरु :
SRIJANAKA LAHARHARU EPISODE 87
Source : http://www.sirjanakalaharharu.com



नमस्कार आज मिति  2012-07-20 शुक्रबारका दिन सिर्जनाका लहरुहरुको फेरी यौटा नयाँ श्रृङ्खला लिएर उपस्थित भएका छौं । आउनुस् हामी पनि सँगै सुनौ सिर्जनाका लहरहरु ।

Listen and Download

Download : Click Here to Download

Note:
यो श्रीङ्खलामा बाचन भएको मेरो गजल



म त्यो बगरमा, सुन फलाउँछु ।।
म मेरो देश अब , आफै बनाउँछु ।।

दिन्छन् निरन्तर, पुग्ने गरी मलाई
हो त्यहि धर्तिमा, हलो चलाउँछु ।।

हेर्नुस् त ती जाँगरिला, कमिलाहरुलाई
म पनि त्यस्तै..., पसिना बगाउँछु  ।।

मलाई चाहिएन, सुनका महलहरु
म बरु सानै..., झुपडिमा रमाउँछु ।।

स्वाभिमान सगरमाथाझैं अटल भएको
यहाँ म हर ढुकढुकिमा.., बुद्ध पाउँछु ।।

हिमाल पहाड तराई  दुख्दा म दुख्छु
सबै नेपाली रमाउँदा म मुस्काउँछु ।।

राम शरण श्रेष्ठ
चिसापानी-6 रामेछाप ।
http://chisapaninepal.blogspot.com/
Thank you,
Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger