Home » » तिमी नजिक सर या, मै नजिक सरिदिन्छु

तिमी नजिक सर या, मै नजिक सरिदिन्छु

NepaliTalim | 2:30:00 PM | 0 comments
तिमी नजिक सर या, मै नजिक सरिदिन्छु ।।
तिमीले हुन्न भन्यौ भने, अजै म मरिदिन्छु ।।

पछुताउनु पर्ला भोलि, मेरो मायाँ सम्झी–सम्झी
छिटो गर निर्णय, तिम्रै पाउमा परिदिन्छु ।।

विपक्षमा तिम्रो.... र... परिवार.. मेरो छ
तिमी माने भैगो नि, तिम्रै हरण गरिदिन्छु ।।

यति था छ मलाई, तिमी बिना बाँच्नु छैन\
एक्लै फूल्नु परे बरु, कोपिलामै झरिदिन्छु ।।

बाचा गर्छु कसम खान्छु जे–जे भन्छौ त्यहि गर्छु
सारा खुसि समेटेर, तिम्रौ पोल्टो भरिदिन्छु ।।

तिमी भए म सँगै, सँसार पनि जित्न सक्छु
आउ यता मेरो सँसार, बाटोमा फूल छरिदिन्छु ।।
Composed : 15th January 2011
रामशरण श्रेष्ठ
Posted  Before :
http://nepaligazal.com/gazal/nepali/982162011116.html

Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger