Home » » न त तिम्रो आँशु झर्दा (गौरब श्रेष्ठ मनकुरा)

न त तिम्रो आँशु झर्दा (गौरब श्रेष्ठ मनकुरा)

NepaliTalim | 5:16:00 PM | 0 comments
न त तिम्रो आँशु झर्दा, रुमाल बन्न सके
न त दिलमा ढुकढुकीको, चाल बन्न सके

सजाँय भो मेरो जीबन, बाँच्नै पर्दा खेरि
न त नजीक मेरो लागी, काल बन्न सके

कहाँ ठोकु नीधार म, छट्पटी छ छातीमा
न त भडास् शान्त पर्नै, छाल बन्न सके

लाचार भै हेरिरहे, बर्बादी म मेरो आफ्नै
न त तीम्रो सिउदो रंगाउने, साल बन्न सके

टुलुटुलु हेरे मात्र, आँखा अघि बबन्डर त्यो
न त घामपानी छेल्नै सक्ने, पाल बन्न सके

गौरब श्रेष्ठ मनकुरा
http://merogaurab.blogspot.com/
Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger