Home » » गौरब श्रेष्ठ मनकुराका गजल र कविता उहाँकै आवाजमा

गौरब श्रेष्ठ मनकुराका गजल र कविता उहाँकै आवाजमा

NepaliTalim | 12:11:00 PM | 0 comments
गजलकार : गौरब श्रेष्ठ मनकुरा
रचयिता : गौरब श्रेष्ठ मनकुरा
स्वर : गौरब श्रेष्ठ मनकुरा
आदरणिय साथीहरु,
आज म तपाईहरुसामु मेरा परम मित्र  साहित्यकार गजलकार गौरब श्रेष्ठ मनकुराका यौटा गजल र यौटा कविता लिएर हाँजिर भएको छु । आउनुहोस् हामी पनि सुनौ उहाँका गजल र कविताहरु उहाँकै आवाज बाट ।


१. गजल – यो मायाँमा ......
यो मायामा उनलाई, पत्यार ...भएन रे
मेरो आँशुको बिनय, अपार .....भएन रे

यो कस्तो अबगाल, माया गर्छु ....भन्दा
मेरो बानीमा असल, ब्यबहार ..भएन रे

गरिबको माया, के माया ....होईन र ?
मेरो चप्पलको सबारि, कार ...भएन रे

म उस्तै पागल, मायाले संसार....जीत्ने
मेरो खरको छानो, दरबार.......भएन रे

भएर माया पुग्दैन, यो संसार छ महंगो
मेरा रुपैया राख्ने, भन्डार........भएन रे

माया परख्ने उस्को, कला.......आनौठो
मेरो अनुहारको लाली, शानदार भएन रे

खोजेसि उस्ले, सरकारि जागीर...प्रेममा
म संग जीबनको, आधार........भएन रे

म कत्ती नजान्ने, चोर्न मील्ने कुरा पनी
मेरै मनको कुरा लेख्दानी, साभार भएन रे
गौरब श्रेष्ठ मनकुरा
www.facebook.com/gazalkaphoolharu
माथिको गजल सुन्नको लागि

Download : Click Here to Download

२. कविता
सुने मेरो गाउँमात बाढी पस्यो भन्छन्
पहिरोत सधै खस्थ्यो यसपालित आकास
खास्यो भन्छन् ..................
माथिको कविता सुन्नको लागि

Download : Click Here to Download

धन्यवाद ।

Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger