Home » » मुक्तककार उत्तर कुमार साहुका ९ नाैं मुकतकहरू (9 Muktaks by Uttar Kumar Sahu) -28-06-2016

मुक्तककार उत्तर कुमार साहुका ९ नाैं मुकतकहरू (9 Muktaks by Uttar Kumar Sahu) -28-06-2016

NepaliTalim | 1:05:00 PM | 0 comments
उत्तर कुमार साहु
मुक्तककार उत्तर कुमार साहुका केही मुक्तकहरू  लिएर अाएका छाैं ।
१.मुक्तक
उसको मायाको सुन्दर घर हुदाहुदै पनि ।
बाच्ने आस मनमा अक्सर हुदाहुदै पनि ।
नियतिले ठगेपछी कस्को के नै लाग्छ र ,
मर्यो बाउ आफ्नै छोरा डक्टर हुदाहुदै पनि
उत्तर कुमार साहु

२..मुक्तक
म जुनिभरी उनकै पछि लाँए भने के गर्नुहुन्छ ?
अनि उ बाट चोखो माया लगाँए भने के गर्नुहुन्छ ?
तपाई हामीलाई एक हुन दिन्न भन्नुहुन्छ सधै ,
साच्चै तपाईकी छोरी भगाँए भने के गर्नुहुन्छ ?
उत्तर कुमार साहु

३.मुक्तक
यो तन हजुरलाई , यो मन हजुरलाई ।
लाउनेछैन कहिल्यै नमिठो वचन हजुरलाई ।
पहिले साथ दियर त हेर्नुहोस एकचोटी ,
अनि सुम्पिदिन्छु छु यो जीवन हजुरलाई ।
उत्तर कुमार साहु

४.मुक्तक
कत्तिका सपना सिसाजस्तै फुटेको देखेको छु ।
अनि कत्तीको प्रेम सम्बन्ध टुटेको देखेको छु ।
अरे तिमी हाम्रो माया अजम्बरी हुन्छ भन्छौ
मैले मुना–मदनको त माया छुटेको देखेको छु ।
उत्तर कुमार साहु

५.मुक्तक
पढेलेख्या केही कुरा जान्ने हुनु पर्यो ।
कुन राम्रो कुन नराम्रो छान्ने हुनु पर्यो ।
हो मलाई यस्तै जिवनसाथी चाहिएको
मैले भन्या हरेक कुरा मान्ने हुनु पर्यो ।
उत्तर कुमार साहु

६.मुक्तक
मेरो कारण तिम्रो घरमा बवाल भयो रे ।
अनि हाम्रो माया छुटाउने चाल भयो रे ।
छुटेपछि माया , टुटेपछि सम्बन्ध हाम्रो
तिम्रो आखामा आशुको ताल भयो रे ।
उत्तर कुमार साहु

७.मुक्तक
मेरो माया अन्तै सार्छु भन्छौ रे , साच्चै होला कि रु
मलाई घर न घाटको पार्छु भन्छौ रे , साच्चै होला कि रु
अरे आजभोली छुटेको छ सम्बन्ध थाहा हुदाहुदै पनि ,
उसलाई भुल्दे नत्र मार्छु भन्छौ रे , साच्चै होला कि ?
उत्तर कुमार साहु

८.मुक्तक
दुधको दुध बनाउनु छ, पानीको पानी बनाउनु छ ।
केहि अन्जानमै त केहि जानी जानी बनाउनु छ ।
जसले हाम्रो यो चोखो मायालाई छुटाउन खोज्छ
हो कसम त्यसलाई जलाएर खरानी बनाउनु छ ।
उत्तर कुमार साहु

९.मुक्तक
बन्दुक बनाउछु भन्छे ,उसले बम बनाउछु भन्छे ।
यता छोडि उता माया धमाधम बनाउछु भन्छे ।
यस्तै भनेर खुब धम्की दिन थालेकी छ अचेल ,
उसले अब म प्रतिको माया कम बनाउछु भन्छे ।
उत्तर कुमार साहु
कार्यक्रम प्रस्तोता मुक्तक डायरी ,
लोक लहरी र प्राविधीक
रेडियो राप्ती एफ.एम सल्यान

Note : Copyrights of Above All Muktak are reserved with Writer 
Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger