Home » » Shabda Sharobar - (01-10-2069/14-01-2013) - Download

Shabda Sharobar - (01-10-2069/14-01-2013) - Download

NepaliTalim | 9:02:00 AM | 0 comments
SHABDA SHAROBAR
Host : Bimal Marmik
Time : Tuesday 9.15pm
Fm: Radio Manaslu 103.9mhz
Email: shabda.sarobar@gmail.com
FB : SabdaSarobara


नमस्कार साथीहरु
आज मिति 2069 माघ 01 तदनुसार 14th Jan 2013 सोमबार, हरेक सोमबार राति ९.१५ देखि  10 बजे सम्म सम्मुनत समाजका लागी समाबेशी आवाज सामुदायिक रेडियो रेडियो मनासलु १०३.९ मेघाहर्जमा सोमबार ८.४५ पछि बेलुका बि.बि.सि. कार्यक्रम पछि प्रसारण हुने तपाईहरुको प्यारो साहित्यिक कार्यक्रम शब्द शरोबरमा आज पनि यो रात्रि कालिन अभिभावन गर्दै हरेक हप्ता झैं प्राविधिक साथीको साथमा म संचालक बिमल मार्मिक उपस्थित भएको छु। तपाईहरुपनि फेसबुकको पेजमा आफ्ना गजल, मुक्तक पोष्ट गर्नुहोला अवस्य पनि बाचन हुने छ । कार्यक्रम उपलब्ध गराइदिनुहुने प्रस्तोता साथी बिमल मार्मिक ज्यूलाई धेरै धेरै धन्यवाद ।
Listen and Download

Download : Click Here to Download 
यो श्रृंखलामा बाचन भएको मेरो गजल
मेरो यार रिसाएको छ ।।
लगातार रिसाएको छ ।।१।।

परिवर्तन म मा आयोकि
समझदार रिसाएको छ ।।२।।

सम्झाउनै सकिन मैलै
बारम्बार रिसाएको छ ।।३।।

टाढा विस्तार जाँदैछ उ
मेरो प्यार रिसाएको छ ।।

माफ मागिरहेँ तर पनि
सदावहार रिसाएको छ ।।५।।

म तनाबमा छु मित्रताको
त्यै आधार रिसाएको छ ।।६।।

रातभर म सुत्नै सकिन
मेरो संसार रिसाएको छ ।।७।।
राम शरण श्रेष्ठ
चिसापानी ६, रामेछाप ।।
Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger