Home » , » निस्चल प्रेमी कान्छाका १० दमदार गजलहरू (09-07-2013)

निस्चल प्रेमी कान्छाका १० दमदार गजलहरू (09-07-2013)

NepaliTalim | 3:24:00 PM | 0 comments
निस्चल प्रेमी कान्छा
तल पोष्ट गरिएका १० ओटै गजलको सर्वाधिकार लेखकमा निहित रहेको जानकारी गराउँदछु । 

१.गजल
बिहान साझँ जुठा भाडाँ धुन्छिन बुहारी...!!
डाडा पारी माईती सम्झी रुन्छिन बुहारी...!!

के रहेछ जिन्दगी खै हुर्केपछि पराईकी
मनमा पिडा जबरजस्ती थुन्छिन बुहारी...!!

घरमा ऊनी नोकर समान बिचरीको ब्याथा
बिवश भई तिखा बचन सुन्छिन बुहारी...!!

नाल नाता नन्द देबर सबैसामु ईज्जतले
मान सम्मान सबैलाई बुन्छिन बुहारी...!!

घर छोडेर जान दिन्नन् मन लागेको खान दिन्नन्
पिन्जडाको पन्छि जस्तै हुन्छिन बुहारी...!!
निस्चल प्रेमी कान्छा
रेसुङ्गा साहित्य प्रतिष्ठान गुल्मी
हाल मुम्बइ भारत

२. गजल
जथाभाबी प्रयोग हुन्छ बल शहरमा...!!
ब्यबस्थित नै भाको छैन ढल शहरमा...!!

मिलीजुली बस्दैनन चेतनाको कमिले
दिनहु दिन हुने गर्छ कल शहरमा...!!

भाई-भाईमा अझपनी युद्ध हुदा खेरी
बगिरहन्छ रगतको भल शहरमा...!!

महङ्गीले आकाश छुदा रोजगार छैन देशमा
पेटभरि पिऊनु छैन जल शहरमा...!!

दिनभरि मरिमेटि पसिना बगाएनी
पाईदैन मेहनतको फल सहरमा
निस्चल प्रेमी कान्छा
रेसुङ्गा साहित्य प्रतिष्ठान गुल्मी
हाल मुम्बइ भारत

३. गजल
बिदेशीदा रित्तीयोनी आज तिम्रो साथ प्रिय...!!
समालेर आफैलाई बिताउछु रात प्रिय ...।।

धन कमाउने आश बोकि छोडेपछि तिमीलाई
नपाएनी दुई चार पैसा खाएकोछु भात प्रिय ...।।

मेरो तस्बिर अगाँलेर रुदै हौली बाटो हेरी
देश छोडि मुग्लान पस्नु गरिबको जात प्रिय ...।।

घरको खोले ढिडो खाई गुजारा चल्छ भने
दु:ख कटाई नगए साहुको मेला पात प्रिय ...।।

दर्द अनेकौ भुलेर पराईको आँचलमा
प्रदेशतीर रमाएर दिनेछैन घात प्रिय ...।।
निस्चल प्रेमी कान्छा
रेसुङ्गा साहित्य प्रतिष्ठान गुल्मी
हाल मुम्बइ भारत


४. गजल
पिलेट फुट्यो जागीर छुट्यो दु:ख पाँए हजुर ।।
साहुले कुट्यो इज्जत लुट्यो दु:ख पाँए हजुर ।।

खल्ती खाली भएपछि आफ्ना जती टाढा गए
घर थियो दलीन टुट्यो दु:ख पाँए हजुर ।।

सडक पेटि जहाँ तहि बनेकाछन् साथी मेरा
दशा लाग्यो किस्मत फुट्यो दु:ख पाए हजुर ।।

दुनियाँनै स्वार्थिछ कसलाई दोष लगाउनी र
बिरल्लै चोट मन भुट्यो दु:ख पाए हजुर ।।

नयाँ सोच बिचार बोकी घर छोडेपछित
बिवश भँए सपना चुट्यो दु:ख पाए हजुर ।।
निस्चल प्रेमी कान्छा
रेसुङ्गा साहित्य प्रतिष्ठान गुल्मी
हाल मुम्बइ भारत


५. गजल
मैले जस्तो पीडा बोकी अरु पनी बाँच्दा हुन् कि !
परेलीमा आँसु रोकी अरु पनी बाँच्दा हुन् कि !

मैले आँसु पिउँदा पिउँदै दिनको सुर्य अस्ताउँछ
पीडा भुल्न सराब धोकी अरु पनी बाँच्दा हुन् कि !

मैले मात्र हो कि कुन्नी ! तिम्रो साथको खोजी गर्ने
तिम्रो नामै घोकी घोकी अरु पनी बाँच्दा हुन् कि !

जति सोच्छु उति-उति दुख्न सम्म दुख्छ टाउको
मुटु भित्र किला ठोकी अरु पनी बाँच्दा हुन् कि !

मैले आखा छोप्दा कतै जुनले बाटो बिराउछ कि
पछुतोमा जिब्रो टोकी अरु पनी बाँच्दा हुन् कि !
निस्चल प्रेमी कान्छा
रेसुङ्गा साहित्य प्रतिष्ठान गुल्मी
हाल मुम्बई भारत

६. गजल
तिमी बिना मलाई अभाव हुन्छ जुनी जुनी.....!
मन  मुटु जलाई तनाब हुन्छ जुनी जुनी.....!

भाग्यमै लेखेको छ प्ररदेशी हुन मलाई
पिरै पिर जिवन खराब हुन्छ जुनी जुनी.....!

हे दैव किन तैले हार मात्र दिन्छस् मलाई ?
कहि उतार कहि चढाब हुन्छ जुनी जुनी.....!

फुल रोज्दा काडा पाएँ समाल्दै छु अझ पनी
मुल्न पनी सकिन दबाब हुन्छ जुनी जुनी.....!

सोच्दैछु बिष पिएर अन्त्य गरु पिडाहरु
घाउ जती कान्छाको  सखाब हुन्छ जुनी जुनी.....!
निस्चल प्रेमी कान्छा
रेसुङ्गा साहित्य प्रतिष्ठान गुल्मी
हाल मुम्बई भारत ।

७. गजल
मनभरी ब्याथा बोकी म कसरी हासुँ प्रिय
परेलीमा आँसु रोकी म कसरी हाँसु प्रिय ।।

जिवनमा चोटहरु अदृश्य भैदिदा
भुटुभित्र किला ठोकि म कसरी हासु प्रिय ।।

तिम्रो पिरले सधैजसो भट्टितिर बास हुन्थ्यो
चुरोट खैनी रक्सी धोकि म कसरी हासु प्रिय ।।

म भने सधैभरी सम्झैताका कुरा गर्थे
तिमी थियौ रिसकि पोकि म कसरी हासु प्रिय ।।

एउटा रोटि पायौ भने बाडी खाने सर्त हुन्थ्यो
तिमी रैछौ साह्रै भोकि म कसरी हासु प्रिय ।।
निस्चल प्रेमी कान्छा
रेसुङ्गा साहित्य प्रतिष्ठान गुल्मी
हाल मुम्बई भारत ।


८. गजल
फुल र मालीको सम्बन्ध चिसीयो ।।
भेना र सालीको सम्बन्ध चिसीयो ।।

मिलेर बाझो फुटाएको भयपनी
हलो र फालीको सम्बन्ध चिसीयो ।।

छानो चुहेर भित्ताहरु नाजुक छन्
घर र पालीको सम्बन्ध चिसीयो ।।

बासस्थान रित्तीयो शिसीर लागेपछी
चरा र डालीको सम्बन्ध चिसीयो ।।

बाल्यकाल देखीको प्रेममा आज
कान्छा र कालीको सम्बन्ध चिसीयो ।।
निस्चल प्रेमी कान्छा
रेसुङ्गा साहित्य प्रतिष्ठान गुल्मी
हाल मुम्बई भारत

९. गजल

बिहान साझ घरमा चुलो बाल्न नसकेर ...!!  
परदेश पसे चुहिने छानो टाल्न नसकेर....!!  

रहर त कहाँ होर बाध्यताले हिडेको हुँ
बुढा भाका बाउ आमालाई पाल्न नसकेर....!!

चुहेकाती भित्ताहरु भत्कीन आटेकाछन्
चाहेजस्तो जग मैले बसाल्न नसकेर....!!

जिन्दगीका रगिँन सपना पतन भएपछी
थुप्रियो पिरको भारी उचाल्न नसकेर....!!

दैव ले ठगेपछी हार्नुपने रैछ आखीर
सुन पनी पित्तल भयो पगाल्न नसकेर....!!

निस्चल प्रेमी कान्छा
रेसुङ्गा साहित्य प्रतिष्ठान गुल्मी



१०. गजल
धोका दिई गएपनी रानी देख्छु कताकता ।।
नयन भित्र धुमिराख्ने नानी देख्छु कताकता ।।  

कसम खाको सँगै जिऊने सँगै मर्ने चौतारिमा
सपनाको भुमरिमा कहानी देख्छु कताकता ।।

खुसी  दिई अर्कैको आगँनीमा  फुलेपनी
अझैपनी  मायाँकि खानी देख्छु कताकता ।।

बैसमा अति मात्तीएर जोवान तिम्रो बढेपनी
पापी मनले अझपनी सानी देख्छु कताकता ।।

धाईते मुटु समालेर सुन्यतामा रात बित्दा
झुल्केघामको किरणसँग विहानी देख्छु कताकता ।।
निस्चल प्रेमी कान्छा
रेसुङ्गा साहित्य प्रतिष्ठान गुल्मी


Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger