Home » , » कृष्ण प्रसाद सिम्खडाका ५ गजलहरू (11-07-2013)

कृष्ण प्रसाद सिम्खडाका ५ गजलहरू (11-07-2013)

NepaliTalim | 4:08:00 PM | 0 comments
कृष्ण प्रसाद सिम्खडा
१. गजल
फूलहरुले कति मिठो मधुमास बोकेका छन
नदिहरु बर्षौ पुरानो ईतिहास बोकेका छन

तिमि अन्धकार औसिको रातमा हेर्न सक्छौ
जूनकिरि हरुले कत्रो प्रकाश बोकेका छन

मानिसको सँगत छोडि चराहरु सँग छु म
तिनिहरुले आवाजमा मिठास बोकेका छन

गजलकारको हालात हेर्न साझँमा आउनु
साथमा बोतल हातमा गिलास बोकेका छन

'बा' र आमाको सदैब आज्ञा पालन गर्नु
तिमि प्रति धेरै ठुलो विश्वास बोकेका छन
कृष्ण प्रसाद सिम्खडा
गितानगर-४,देबनगर
चितवन

२.गजल
मान्छेहरुको मन म कसरि बुझौ
खै यहाँको चलन म कसरि बुझौ

कति निदर्यि रहेछ यो शहर पनि
आफ्नैहरु तर्कन्छन म कसरि बुझौ

तिमिले नै बोलाई यहाँ सम्म आए
टाढा हुन्छौ झनझन म कसरि बुझौ

अस्तिको झुप्रो आज महल बनेछ
यति छिट्टै परिवर्तन म कसरि बुझौ

बिनाकारण त्यसै त्यसै धडकिरहेछ
यो मुटुको धड्कन म कसरि बुझौ
कृष्ण प्रसाद सिम्खडा
गितानगर-४,देबनगर
चितवन

३.गजल
प्रयासहरु पटक ,पटक हुनसक्छ।
एकदिन उ पनि ,लेखक हुनसक्छ॥

ति जूनकिरि भनेर नहेप्नु होला।
अध्यारोमा छुट्टै ,चमक हुनसक्छ॥

कहाँ छ र यो जिन्दगि सोचेजस्तो।
सोचेभन्दा पनि धेरै ,फरक हुनसक्छ॥

हतियार छोडेर अब कलम समाउ।
नत्र स्थिति निकै ,अराजक हुनसक्छ॥

अरु के नै दिन सकुला र तिमिलाई।
मैले दिने उपहार ,पुस्तक हुनसक्छ॥
कृष्ण प्रसाद सिम्खडा
गितानगर-४,देबनगर
चितवन

४.गजल
यि आखाँहरु त्यसै त्यसै रसाईरहेछन्।
केबल तिम्रै मात्र यादहरु आईरहेछन्॥

अध्यारो रातमा एक्लै हिडिरहेको बेला।
जूनकिरिहरु मलाई बाटो देखाईरहेछन्॥

कति रमाईलो छ यो जङगलको वातावरण।
मयुरहरु नाचिरहेछन चराहरु गाईरहेछन्॥

प्रेम गर्नेहरुको चाला देखेरै म छक्क पर्छु।
कोहि तड्पीरहेछन् कोहिले तड्पाईरहेछन्॥

छोडि जानेलाई सम्झि आशु नझार'कृष्ण'।
मेरा केहि मित्रहरु मलाई सम्झाईरहेछन्॥
कृष्ण प्रसाद सिम्खडा
गितानगर-४,देबनगर
चितवन

५.गजल
आकाशमा उडने चरि का कुरा
गज्जब लाग्छ ति परि का कुरा॥

गजल मा श्रृङगार कम गर्दै छु
नसम्झाउ फेरि सुन्दरि का कुरा॥

अ साच्चै ताजै छन ति यादहरु
रुझ्दै हिडेको त्यो झरि का कुरा॥

जब एक्लो हुन्छु नितान्त एक्लो
मनमा खेल्छन अनेकथरि का कुरा॥

आउ प्रिया ! एउटा सहमति गरौ
के छ भन तिम्रा मनभरिका कुरा॥
कृष्ण प्रसाद सिम्खडा
गितानगर-४,देबनगर
चितवन

Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger