Home » » गजल- पाएँभने पाउमै बास, जिउन सक्छु म

गजल- पाएँभने पाउमै बास, जिउन सक्छु म

NepaliTalim | 4:34:00 PM | 0 comments
पाएँभने पाउमै बास, जिउन सक्छु म ।।
भै हजुरको दास, जिउन सक्छु म ।।

कहाँ गुड्छ र रथ, बिना दुई पाङ्ग्रा
पाए हजुरकै साथ, जिउन सक्छु म ।।

दुःख सुःख जेभएनी, संगै हिड्ने रहर
भोगेर अरुभन्दा खास, जिउन सक्छु म ।।

एक्लीनै छु म पनि, ठानी हजुरनै साहारा
बनाई मुटुकै पास, जिउन सक्छु म ।।

लेखिदिएँ मेरो, सबै सबै हजुरलाई
पाए मायाँ आभास, जिउन सक्छु म ।।
Composed Date
20th May 2010 Thrusday
6th Jestha 20667
राम शरण श्रेष्ठ
चिसापानी ६, रामेछाप ।

Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger