Home » » मुक्तककार वास्तविक मानवका ५ पाँच मुक्तकहरू -16-03-2016

मुक्तककार वास्तविक मानवका ५ पाँच मुक्तकहरू -16-03-2016

NepaliTalim | 1:20:00 PM | 0 comments
 वास्तविक मानव
१.मुक्तक 
गाऊँ हुँधै सहर झर्छन्, मेरो नेपालमा ।
आफ्नै मात्रै पेट भर्छन्, मेरो नेपालमा ।
माथी पुग्ने पुगिहाले, आँसु झर्न बन्धछैन,
भोकाहरू भोकै मर्छन्, मेरो नेपालमा ।
 वास्तविक मानव
बागलुङ - हाल  बल्खु काठमाण्डौँ ।

२.मुक्तक
हिड्दा-हिड्दै यो सहर भित्र हराउछु ।
खै के हुन्छ मलाई बेस्कन कराउछु ।
माथी चढ्नेको खुट्टा तान्ने मान्छे नै त हो,
साँच्चै भनेको म त मान्छे देखी डराउछू ।
वास्तविक मानव
बागलुङ - हाल  बल्खु काठमाण्डौँ ।

३.मुक्तक
यहाँ मान्छेलाई धुलो, भनेपछी ।
लङ्गडो अनी लुलो, भनेपछी ।
देश पछी पर्नेछ सँधैभरी,
कोही सानो र ठुलो, भनेपछी ।
वास्तविक मानव
बागलुङ - हाल  बल्खु काठमाण्डौँ ।

४.मुक्तक
नमाया दिन सके, नपाउन, सके ।
न त तिम्रो मनमा छाउन, सके ।
सँदै माया खोज्दा खोज्दै यो यात्रामा,
न आफ्नै जिन्दगी सजाउन, सके ।
वास्तविक मानव
बागलुङ - हाल  बल्खु काठमाण्डौँ ।

५.मुक्तक
तिमीलाई प्रेम गरेको एउटा इतिहास, थियो ।
तेही इतिहासको प्रेममा तिम्रो विस्वास, थियो ।
थाहै थिएन मलाई मन संग मन साटिएको,
फूलको त कुरा छोड काँडामा पनि सुवास, थियो ।
वास्तविक मानव
बागलुङ - हाल  बल्खु काठमाण्डौँ ।

Note :
Copy Protected and All Copyright Reserved with Writer
Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger