Home » , » बाबुराम राइ {राइ बबुरो} का ६ गजलहरू _20-02-2014

बाबुराम राइ {राइ बबुरो} का ६ गजलहरू _20-02-2014

NepaliTalim | 3:15:00 PM | 0 comments
Baburam Rai
१.गजल 
मनशन्तु छिर्यो अनि बास्मति झराइ दिए
अर्गेनिक मेरो माटो रसाइनिक गराइ दिए

साँच्चै प्रयोग शाला भएछ मेरो यो देश
परिक्षणको नाम्मा बिषै बिष धराइ दिए

देखाइ लालच धेरै उब्जनि हुन्छ भनेर
रहे भएका पुरान बिउ सबै हराइ दिए

कहालि लाग्दो देख्दै छु म मेरो भबिस्य
थरि थरि चक्किले महिलाको पेटै भराइ दिए

बिज्ञा हुँ भन्थे दुइचार लाख कुम्ल्यएछ
होइन लाइ पनि हो हो भनि कराइ दिए

२.गजल 
झुटो कसम खुवाएर मेरो सपना तुवाएर
बल्ल आज पर्दा उठ्यो तामा तुल्सि छुवाएर

गल्ति मेरै उस्लाइ धेरै मैले बिस्वस गरें
बदलामा गयि आज पराय लाइ सुवाएर

धेरै अभिनय गर्थि नजर अघि गिर्नु रहेछ
बद्नामिको बजार भित्र छिरि शिर नुवाएर

दोधारे थ्यो जाने बेला उस्को पाउ किन कुन्नि
जाने बेला एक फेरि गयि आँशु चुवाएर

३.गजल 
म नहुंदा रात काट्ने अर्कै साथि जुटायौ रे
आफ्नो यौबन उसै संग हिज आज लुटायौ रे

ॠण काढि बिदेशिएं रगत संग पैसा साट्न
सुख दिन्छु भनेको थे हाम्रो नाता टुटायौ रे

बिस्वास गरि तिमी लाइ सर्बस्व नै सुम्पेको थें
मेरो पसिनाको मोलले व्ह्स्कि बियार फुटायौ रे

बैमानिको बजार भरि तिम्रो मात्र चर्चा छ रे
इमानको मेरो नाता बदनामि पो खुटायौ रे

गुमाए छौ तिम्ले मलाइ अब फेरि पाउने छैनौ
सम्हालेर मेरो बिस्वास दिलमा राख्न छुटायौ रे

४.गजल 
छुट्नु थियो छुटि गयौ तर याद छोडि गयौ
छाँति भित्र एउटै मुटु त्यो पनि तोडि गयौ

माया गर्छु खुसि दिन्छु अरु के के भन्थ्यौ
यात्रा सुरु मात्रै थियो तर अन्तै मोडि गयौ

जिन्दगिमा संधै तिम्रै सहयात्री हुन्छु भन्दै
आज तर आखिरिमा पराय संग जोडि गयौ

संधै तिम्रै प्यारि भन्थ्यो तिमी मेरो प्यरा
झुटो रहेछ तिम्रो कुरा अन्तै घुम्टो ओढि गयौ

सुखसयल मिलि रहोस संधै तिम्रो जिबनमा
यता मेरो बाग उजाडि जब उता गोडि गयौ

५.गजल  
आज सारै सम्झनाको हुरि बतास चलेकोछ
बिरहको आगो सल्कि मुटु पनि जलेकोछ

उधारो भो जिबन यो लिलामि पो हुने होकि
मिलनको आशा हरु सुस्त बनि गलेकोछ

हुने भए भाग्य रेखा मेटएर लेख्न हुन्थ्यो
सिरेटोमा एक्ला एक्लै हाम्रो प्रहर ढलेकोछ

कस्लाइ दोष दिनुर खै हामी दुइ छुट्टिनुमा
लाग्छ हाम्रो भाग्य लाइ नै इश्वरले छलेकोछ

६.गजल 
जब साँझ पिउने बेला जँडेहाको पनि ग्याङ हुन्छ
कसैको गिलासमा रक्सि त  कसैको छ्याङ हुन्छ

रिति आफ्ना आफ्नै हुन्छ हरेक जात जाति हरुको
तेहि रितिले कसै कसैको जिबन ल्याम्फ्याङ हुन्छ

पिए पछि कोहि साथि इतिहाँस नै भट्ट्याउँ छन्
अति धेरै नै पिए पछि साँच्चै ल्याङ ल्याङ हुन्छ

पिइयो अनि पिलाइयो मातेर ढल्किंदै छुटियो सबै
बटार्दै खुट्टा लर्बर जिब्रो घरमा क्याङ क्याङ् हुन्छ

आफ्नै पैसाको नाश जिउ झनै सत्य नाश रक्सिले
बिहान ढिला उठ्यो हिजो कै ले टाउको ह्याङ हुन्छ
बाबुराम राइ {राइ बबुरो}
झापा तोपगाछि-०५
हाल काठमाण्डौ
Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger