Home » , » मन चलउने “सरोबर”का ९ मुक्तकहरू (13-October -2014)

मन चलउने “सरोबर”का ९ मुक्तकहरू (13-October -2014)

NepaliTalim | 4:10:00 PM | 0 comments
१. मुक्तक
नमेटिने यादहरु कि लियर जाऊ ।
तिम्रो याद भुलाउने कि तस्विर दियर जाऊ ।
तिमीले दियको त्यो विÈ पनि अमृत भयो ,
तिम्रो यादमा फाटेको मन कि सियर जाऊ ।।
मन चलउने “सरोबर”
लम्की चुहा नगरपालिका ९ कैलाली

२. मुक्तक
म खास हुदाहुदै तिमीले अर्कै यार खोजेपछी ।
मेरो मायामा घातगरी तिमीले अर्कै प्यार खोजेपछी ।
पहिले नचाहने मान्छे अचेल चाहन्छ मलाई ,
ऊस्को यार भनाउदाले उस्लाई मार्ने अर्कै हतियार खोजेपछी ।।
मन चलउने “सरोबर”
लम्की चुहा नगरपालिका ९ कैलाली

३. मुक्तक
काम गर्दा थाकेपछी सघाई दिनु तिमीले ।
चुरापोते सिरमा सिन्दुर लगाई दिनु तिमीले ।
तिमीले भन्दा मैले पहिला यो दु“निया छोडेपछी,
चितामा त्यो आगो पनि लगाई दिनु तिमीले ।।
मन चलउने “सरोबर”
लम्की चुहा नगरपालिका ९ कैलाली

४. मुक्तक
बन्दअनी हडताल भएको छ अचेल ।
मेचीकाली सुस्ताउदै गयको छ अचेल ।
स“विधान आउ“छ भन्दै आसवासन दिनेहरु,
राजनिती नै चुपचाप रहेको छ अचेल ।।
मन चलउने “सरोबर”
लम्की चुहा नगरपालिका ९ कैलाली

५. मुक्तक
गरीबलाई झुपडी बासको अभाब छ ।
त्यसैमाथी एकछाक गासको अभाब छ ।
धेरैछन पिडितहरु अन्नायमा मुछियका,
त्यसैले त पिडितलाई खासको अभाब छ ।।
मन चलउने “सरोबर”
लम्की चुहा नगरपालिका ९ कैलाली

६. मुक्तक
ऊ मलाई दोधारमा पारेर गई ।
जिउदो मुर्दा बनाई आफु बसाई सारेर गई ।
आफु भन्दा धेरै विश्वास गर्थे र त उसलाई,
सम्झी अरुलाई नै आप्ःनो मलाई टारेर गई ।।
मन चलउने “सरोबर”
लम्की चुहा नगरपालिका ९ कैलाली

७. मुक्तक
ओईलियको फुल जस्तै जिन्दगानी भएको छ ।
पिडाको मुल जस्तै जिन्दगानी भएको छ ।
हरदम दुखाउने हरपल जलाउने ,
के भनौ सुल जस्तै जिन्दगानी भएको छ ।।
मन चलउने “सरोबर”
लम्की चुहा नगरपालिका ९ कैलाली

८. मुक्तक
नजरमा नजर जुधायौत के भोे ?
खुसी हुदै परेली रुझायौत के भो ?
माया अनि पिरतीका कुराहरु ग्रर्दा गर्दाै,
तिमो चिनो लैजाउ भनी बुझायौत के भो ।।
मन चलउने “सरोबर”
लम्की चुहा नगरपालिका ९ कैलाली

९. मुक्तक
माया ग्रर्छे अरुलाई ऊ चाहान्छे मलाई मजवुर भएपछी ।
म चाहान्न उसलाई धोका दिने उसको सुर भएपछी ।
जाऊ तिमी म बाट भनि दिय मैले ,
अरे यार कोही त बोल,म के गरु“ ऊ आफै दुर भएपछी ।।
मन चलउने “सरोबर”
लम्की चुहा नगरपालिका ९ कैलाली
Note :-
Received by Mail

Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger