Home » » कवी वास्तविक मानवका ५ छोटा कविताहरू ( 5 Short poem by Wastabik Manab) - 07-10-2018

कवी वास्तविक मानवका ५ छोटा कविताहरू ( 5 Short poem by Wastabik Manab) - 07-10-2018

NepaliTalim | 5:30:00 PM | 0 comments
मेरा ५ छोटा कविता.
नाम- वास्तविक मानव
ठेगाना- बागलुङ् हाल काठमान्डौँ 
पेसा- विद्यार्थी –class 12- golden gate international college

छोटा कविता

१. "भुत"
सानै थिए,
चक्चक्  गर्थे
आँमा भन्नुहुन्थ्यो
“ऐले भुत आउँछ र खान्छभनेर।
“भुत आएर खाइहाल्यो भने?”
म पछी सम्मै पनि डराउँथे

तर आज ठूलो भएकोछु
डर छैन।
बरु आफ्नै जिन्दगी भुत भन्दा पनि
कयौँ गुणा भयानक लाग्न थालेकोछ।

२. "दसा"
 दसा बाजा बजाएर आउदैन,
भन्ने कुरा त थाहा थियो,
तर कहिलेकाही जोडतोडका साथ
 बाजा बजाएरै पनि आउँदोरहेछ।
तिमि, मेरो आँखै अघाडी
बाजा बजाएर गयौ।

३. 
चोकमा फूलहरूको
ब्यापार हुन छोडेपछी,
हिजै देखि हो,
ब्यापारी नानीले 
आफैलाई फूल बनाएर,
चोकमा सजाएको।

४.  “बाँस_घारी
 मलाई रातको बार बजे बोलायो।
म घरबाट, 
ओरालै-ओरालो बाटो हुँदै
बाँसघारीमा पुगे।

भोली पल्ट,
त्यहा 
झुन्डिएको एउटा  विवत्स लास भेटियो।

५.
बसमा,
बस्दै गरेको अवस्थामा
तिमीलाई मैले देखेपछी
तिम्रो फेस हेर्ने लालसाले,
फेसबुकमा के छिरेथे,
कुन बेला प्रेम बस्यो पत्तै भएन।
Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger