Home » , » गजलकार एच.एल. गौतमका १० गजलहरू (10 Ghazals by Hari Gautam) : 22-08-2017

गजलकार एच.एल. गौतमका १० गजलहरू (10 Ghazals by Hari Gautam) : 22-08-2017

NepaliTalim | 10:59:00 AM | 0 comments
१.गजल
वार गर्नु पुर्व खुकुरिमा...धार हुनै पर्छ.!!
चुप्प लागेर भयन अब... खुखांर हुनै पर्छ.!! 

नेपाल आमालाई वीभाजीत गर्न खोज्नेहरू सुन"
सेनाहरूको आक्रोश हो यो..लाचार हुनै पर्छ.!!

कती बसौ देशको यो,हरीगती देखी साथी?"
चट्टानको रूप लिई सिमानाको..दीवार हुनै पर्छ.!!

राष्ट् बचाउन आफ्नो ज्यानै त्याग्न परोस न वरू"
हाम्रो नेपाल सघाउने सपना...साकार हुनै पर्छ.!!

[[२" वार गर्नु पुर्व खुकूरिमा...धार हुनै पर्छ.!!
चुप्प लागेर भयन अब...खुखांर हुनै पर्छ.!!२]]

एच.एल. गौतम ( अर्घाखाची)
खनदह3! हाल- भारत 

२.गजल
केछ विचार? भन प्यारी, यो सालको  तिजमा..!!
गर्दै छौ त....के  तयारी? यो सालको  तिजमा...!!

  वर्त पुजा राखी हौली...,वाधा  अड़्चन हर्न...!
देवी देउता खुशी पारी,  यो सालको तिजमा...!!

मेरी  सानु  कती राम्री, देखीन्छ्यौ  खै कुन्नी ...!
सिन्दुर पोते, लाई सारी.. यो सालको तिजमा...!!

   भित्री  मनमा  गुम्सिएका,  पिड़ा  पन्छाएर...!
दु:ख  पिरलाई लाउनु आरी,यो सालको तिजमा ...!! 

 जे माग्ने छौ  त्यही दीन,  सम्भव  भयो भने...!
ल्याई दीनेछु  तारा  झारी, यो सालको तिजमा...!!

रमाउने छौ मिली-जुली, आउने महान चाड़मा...!
एक जुट् भई नर र.. नारी यो सालको  तिजमा...!!

[[2"केछ विचार? भन प्यारी, यो सालको तिजमा..!!
गर्दै छौ त....के  तयारी? यो सालको  तिजमा...2"]]

सर्जक- एच.एल. गौतम
(अर्घाखाची) खनदह3!
      हाल- भारत।।

३.गजल
आफ्नै घरको जमीन छोडी, शहरतीर कीन सरउ..!!
हलो-जुगां गरी वरू, लाग्छ गाँउ मै खेती गरउ..!!

हिडी मात्र हुन्न हजुर, गन्तव्य मै पुग्नुपर्छ.."
वीच बाटो मै फस्न कीन?जानी जानी जघांर तरउ..!!

सुखी होश या दु:खी जीवन, जे भएनी खुसी छु म.."
दुनीयाको पछी लागी, मधेश तराई कीन झरउ..!!

आफन्तलाई लत्तायर, धन-सम्पती जोर्नु भन्दा.."
सपानाहरू जलाएर, दु:खई  गरी-गरी मरउ..!!

[[२" आफ्नै घरको जमीन छोडी, शहरतीर कीन सरउ..!!
हलो-जुगां गरी वरू, लाग्छ गाँउमै खेती गरउ.."२!!]]

एच.एल. गौतम ( अर्घाखाची)
खनदह3! हाल- भारत 

४.गजल
यो जिवनमा तिमीलाई पाउछु की भनी..!!
  गरीन् के दीलमा वसाउछु की भनी..!!

तिमी म संग रीसाएझैं गर्थ्यौं नि जब.."
  भिन्नै गर्थे केही हसाउछु की भनी..!!

हुन् खोजे संधै नजीक, ईच्छ्याहरू वटुलेर.."
मेरो अनी तिम्रो संसार, सजाउछु की भनी..!!

यादमा तिम्रै तड्पीएर कोरीदीए गजल.."
कल्पनाको ठेंगानामा पठाउछु की भनी..!!

परेलीमा टील-पिलाउदा, मेरो सपनाहरू.."
झारी दीए आ:शु सगै, बगाँउछु की भनी..!!

एच.एल. गौतम (अर्घाखाची )
खनदह3। हाल-भारत!ण

५.गजल
आफ्नै घरको जमीन छोडी, शहरतीर कीन सरउ..!!
हलो-जुगां गरी वरू, लाग्छ गाँउ मै खेती गरउ..!!

हिडी मात्र हुन्न हजुर, गन्तव्य मै पुग्नुपर्छ.."
वीच बाटो मै फस्न कीन?जानी जानी जघांर तरउ..!!

सुखी होश या दु:खी जीवन, जे भएनी खुसी छु म.."
दुनीयाको पछी लागी, मधेश तराई कीन झरउ..!!

आफन्तलाई लत्तायर, धन-सम्पती जोर्नु भन्दा.."
सपानाहरू जलाएर, दु:खई  गरी-गरी मरउ..!!

[[२" आफ्नै घरको जमीन छोडी, शहरतीर कीन सरउ..!!
हलो-जुगां गरी वरू, लाग्छ गाँउमै खेती गरउ.."२!!]]

एच.एल. गौतम ( अर्घाखाची)
खनदह3! हाल- भारत 

६.गजल
म वुटवल पुग्छु भन्दा, भन्छेउ पाल्पा गै,छु..!!
थाह थियन त्यो नजरमा, खेलौना पो रै,छु..!!

मूटु झीकि..मान्छे वेच्ने, व्यापार गर्छउ र की?"
भन्छेउ अरे दुनीयालाई, उ गलत म सै,छु..!!

चोखो माँया लत्तायर, धनको पछी लाग्दा."
भन्नु पर्ला कुनै दीन, पछुताउने भै,छु..!!

सुनै सुनको महल होश् या, हीरा चाँदी मोती."
रित्तै आथ्यौं रित्तै जान्छ्यौं, भन्दीनउ केही लै,छु..!!

माँया होश या घृणा मलाई, जे-जे गरेपनी."
तिम्लाई केही पर्यो भने, अघी सर्ने मै छु..!!

[[२" म वुटवल पुग्छु भन्दा, भन्छेउ पाल्पा गै,छु.!!
थाह थिएन त्यो नजरमा, खेलौना पो रै,छु..२"]]

हरी गौतम (अर्घाखाची )
खनदह3। हाल-भारत

७.गजल
चाहीदैन जित वरू, स्विकार गर्छु हार मलाई..!!
तिमी खुसी भई दीए,नदीनु भों प्यार मलाई..!!

वीच बाटोमा देखी कहीले,तिव्र घृणा जाग्यो भने"
सहन्छु म अझै पनी, दीनु पिडा् हजार मलाई..!!

साँचो माँया गरी तिम्लाई,ठुलै गल्ती गरेकै थें"
अझै मन नभरीए,घोषीत गर्नु गद्धार मलाई..!!

रहर छैन वाच्न पनी, तिमी मेरी नभयसी"
झुक्काएर दैवले नी,लाग्छ गरोस प्रहार मलाई..!!

आफ्नै मूटु टुक्रा वनाई,पल-पल तड्पी वाच्नु भन्दा"
हें ईश़्वर लैजाउ आजैं, वरू मृत्यु स्विकार मलाई..!!

[[२"चाहीदैन जित वरू, स्विकार गर्छु हार मलाई..!!]]
[[ तिमी खुसी भई दीए, नदीनु भों प्यार मलाई.२"]]

हरी गौतम (अर्घाखाची)
खनदह3! हाल- भारत।।

८.गजल
उस्को हातमा फोन थमाई,गाली दीन न्,लगाउ अब.!!
फोन लगाई यस्तो भन्नु,भनी तिम्ले न्,अराउ अब.!!

अरू जस्तै तिम्रो रूपमा,विक्ने मान्छे परीन् म"
कागजको डुङ्गा वनाई,फकाई सागर न्,तराउ अब.!!

मेरो चोँखो माँयालाई,मजाक वनाई हीड्छेउ भने"
माफी दीने छैन कहीले,वरू मनै न्,पराउ अब.!!

तिम्रो खुसी देखी मईले,हार्छु भन्दा-भन्दै पनी"
आफै जीत्न जानी-जानी,झुक्काएर न्,हराउ अब.!!

पटक-पटक भेट्छेउ भनी,डिस्ट्रव' गरी राख्दा"
ढुक्क हुनु्"गुड्वाई प्रिय,आउछु भनी न्,डराउ अब.!!

[[२"उस्को हातमा फोन थमाई,गाली दीन न्,लगाउ अब.!!
फोन लगाई यस्तो भन्नु,भनी तिम्ले न्,अराउ अब."२]]

हरी गौतम (अर्घाखाची)
खनदह3" हाल-भारत 

९.गजल
छोराहरू हुर्खाउछन,बा-आमाले खाई नखाई.!!
आज उनी एक्लै हुदा,आ:शु पुछ्ने भएन कोई.!!

त्यही वोटका फुल हौं सबै,भन्ने कुरा विर्सीएर."
एक-आपसमा तेरो मेरो,गर्न थाल्छन् दाजु-भाई.!!

धन कमाउने छोरा भय.,अब शु:ख पाउछु भन्दा"
छुट्टीन् लाई आतुर उनी, भन्छन मेरो हिस्शा खोई?"

वुढेश् कालको सहारा बनी, नरोउ आँमा भन्ने वेला."
दुलाईको कुरा सुनी, वसे उनी भिन्न भई..!!

बा-आमाक आ:शु बेची,सुख खोज्दै हिड्यौं भने"
छोरा-छोरी ठुला हुँदा,तिम्रा दी नि..आउछन एई..!!

[[२"छोराहरू हुर्काउछन,बा-आँमाले खाई-नखाई.!!
आज उनी एक्लै हुँदा आ:शु पुछ्ने भयन कोई."२]]

हरी गौतम (अर्घाखाची)
खनदह3! हाल-भारत

१०.गजल
म एउटा"अपवाद"हुँ कुनै, गजलकार होईन.!!
आफ्नै मूटु चोरी हुदा पनी, वफादार भईन.!!

उस्लाई प्रेमको ध्वनी सुनाउछ भन्दै आज,
गएको त थिए तर..गिटार लईन..!!

उस्ले मेरो मजाक उडाउदै, हाँसी जब.,
एक-पटक त सहे,तर..लगातार सहीन.!!

टुक्रिएको मूटु बाट निस्कीयका शब्दहरूलाई,
बनाउन खोजेको मैले..प्रचार होईन..!!

[[२"म एउटा "अपवाद" हुँ कुनै गजलकार होईन.!!
आफ्नै मूटु चोरी हुँदा पनी वफादार भईन."२]]

हरी गौतम(अर्घाखाँची)
खनदह३|| हाल-भारत 

Note : 
Copyright Reserved of All Above Ghazals with Writer 
Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger