Home » , » गजलकार सुदिप डल्लाकोटीका ५ गजलहरू (5 Ghazals by Sudip Dallakoti)-09-01-2017

गजलकार सुदिप डल्लाकोटीका ५ गजलहरू (5 Ghazals by Sudip Dallakoti)-09-01-2017

NepaliTalim | 1:14:00 PM | 0 comments
१.गजल
अरे यार समयले मलाई नाना थरी बनायो!!
कहिले रुने कहिले हास्ने घरी घरी बनायो!!

म यसरी चाडै नै बदलिने मान्छे हुँदै होईन!! 
एउटा प्रेम रोगले मलाई मन परि बनायो!!!

लाग्छ मेरा आँखामा अतितहरु मडारिदै छ!
बिना मौसम आँखा बाट झर्ने झरी बनायो!!

सबै कुरा भुल्न सक्छु,सकिन तिम्रा यादहरु!
भुल्नै पर्ने अतितहरु यार अजम्बरी बनायो!!

प्रेम ठानेर मैले सबै कुरा सुम्पिदै गए पछि!!
अरे यार मलाई घर न घाटको यसरी बनायो
सुदिप डल्लाकोटी
भन्डारा,चितवन

२.गजल
चल्न त समय आफ्नै रफ्तारमा चलेको छ!!
कोहि बिस्वासमा कोहि प्यारमा चलेको छ!!

जुन दिन देखि मैले जिन्दगी जिउन नै बिर्से!!
तेहि दिन बाट जीवन अन्धकारमा चलेको छ!

आत्मा हत्या गर्न धेरै चोटि प्रयास गरेकै हो!
सकिएन मर्न, जीवन उपहारमा चलेको छ!!

भाबिले बिर्से छैटौ दिन जिन्दगी लेख्नलाई!!
भाग्य बिहिन यो खाली निधारमा चलेको छ!
सुदिप डल्लाकोटि
भन्डारा,चितवन

३.गजल
प्रेम गर्ने मैले तेस्तो कुनै आधार भेटिन!!
अरे यार आफ्नै सुहाउदो संसार भेटिन!

प्रेम गर्नु भन्दा पासो लगाउन ठिक बरु!
जीवन जिउन पर्ने खास बिचार भेटिन!!

अरे जिन्दगी जिउन तेहि दिन देखि बिर्से!
खोज्दा खोज्दै जिन्दगीको किनार भेटिन!

जस्को लागि मैले आफ्नो बा आमा भुले!
उसैको मनमा थोरै भए पनि प्यार भेटिन!
सुदिप डल्लाकोटी
भन्डारा,चितवन

४.गजल
मन भित्र पीडा भए पनि मुस्काउन पर्ने!!
अरे यार जिन्दगी यसरि नै चलाउन पर्ने!!

यो मनमा के छ, कसैले बुझिदिएन पनि!!
आफू रोएर भएनी अरुलाई हसाउन पर्ने!

बिगत छ म सग, म कसरी भुल्न सक्छु!!
पराईलाई नै आफ्नो भनी सजाउन पर्ने!!

यादहरु खोइ किन हो,अझै पनि आउँछ!
अरे बिगत लिएर सधै सधै निदाउन पर्ने!!
सुदिप डल्लाकोटी
भन्डारा,चितवन

५.गजल
जब सम्म मेरो यो शरीरमा सास रहिरहन्छ!
तब सम्म तिम्रा यादहरु बिन्दास रहिरहन्छ!

मानिसको मन बदलिन समय लाग्दैन पनि!
त्येसैले तिमी आउछौ भन्ने आस रहिरहन्छ!

तिमी छौ र म छु भरोसा यहि एउटा लाग्छ!
अरे यार धर्ती रहुन्जेल आकाश रहिरहन्छ!

म मर्न सक्छु होला तर मेरो मन मर्दैन पनि!
तिमिले दिएको चोटको आभास रहिरहन्छ!
सुदिप डल्लाकोटी
भन्डारा,चितवन

Note : Copyright Owned by Writer 
Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger