Home » , » कबिता -तिमीबिना ...

कबिता -तिमीबिना ...

NepaliTalim | 4:00:00 PM | 0 comments
Composed Date : - 5th May 2010
====================

तिमी छौ र म छु ।।
यस्तो नसोचे हुन्छ ।।
सोच्दै नसोचे हुन्छ ......
आज म तिमीबिना
पनि बाँच्न सक्ने भाईसकेको छु ।।


त्यो कुनै बेला थियो, अहिले पनि सम्झन्छु
म बिन तिमी बाँच्न नसक्ने भैसकेका थियौ ।।
आज तिमीलाई म चाहिन्न भने,,
आज तिमीलाई मेरो साथ चाहिन्न भने,
हुन्छ जाउ, अहिले नै जाउ,
फेरी नफर्क..... कहिले पनि नफर्क
अब म मा त्यो सहास बाँकी छैन
फेरी फेरी एकै घात् सहनलाइ.....
त्यसैले म भन्दै छु, फेरी पनि भन्छु
तिमी छौ र म छु ।।
यस्तो नसोचे हुन्छ ।।
सोच्दै नसोचे हुन्छ ......
आज म तिमीबिना
पनि बाँच्न सक्ने भाईसकेको छु ।।




म आफु लाई दोश पनि दिन्न,
यो त साब समय हो, यो कती बलवान छ,
र अती निस्ठुरी पनि ।।
सबै लाई यस्ले आफ्नो बाटोमा लान्छ
जान्न भन्दा पनि, नचाहेर पनि या चाहेर पनि,,
हुन सक्छ भोली तिमीलाई यसको पछुतो लग्ला
य फेरी अर्को बाटो तिर जानु पर्ला,
जे होस् तर म दुखी छैन,, अहं छदै छैन......
किनकी अब नसोच ..............
तिमी छौ र म छु ।।
यस्तो नसोचे हुन्छ ।।
आज म तिमीबिना
पनि बाँच्न सक्ने भाईसकेको छु ।।


अब एउतै कुरा भन्नु छ, म जास्तै आरुलाई फेरी धोका नदेउ
धेरै सँग कसम नखाउ, नपार धेरै लाई जालमा
नत्र स्राप लग्ला, पाप लाग्ला , प्रेमको बेइजात नगर.....
फलोस फुलोस सुखी हुनु
हाँस्नु गाउँनु सबै खोजेको पाउनु ।।
सफल रहोस् आसल रहोस् ,दु:ख नहोस् प्रगती होस् ।।।
यहो मेरो शुभकामना ..... यही कामना ...
तर नसोच म पगल छु तिम्रो प्रेममा......
पगल त तिमी भयेऊ......... धन देखेर.....
ऐस आरम देखेर..........तर मलाई पछुतो छैन
छदै छैन..............अलिकतिपनी छैन ....
तिमी छौ र म छु ।।
यस्तो नसोचे हुन्छ ।।
सोच्दै नसोचे हुन्छ ......
आज म तिमीबिना
पनि बाँच्न सक्ने भाईसकेको छु ।।
Share this article :

0 comments:

Followers

 
Support : Chisapani Nepal Blog | Unicode Converter | Blog Author-Ram Sharan Shrestha
Copyright © 2011. Chisapani Nepal चिसापानी नेपाल - All Rights Reserved
Template Modify by Gaurab Shrestha
Proudly powered by Blogger